Halaman

Jumaat, 25 Februari 2011

Minggu Sibuk

Relaks... Tapi sebenarnya sangat sibuk.
Minggu ini aku diamanahkan untuk menjalankan kursus untuk guru-guru baru. Pengetua dan GPK1 dah pesan, untuk kursus ini mereka tak nak guru-guru baru ni dihidangkan dengan ceramah. Ho ho ho. Cabaran untuk aku ni.
Minggu lepas adalah minggu merancang, tanpa pengetahuan suamiku aku aturkan. Setelah yakin, aku cuba utarakan pada syida dan syida kata OK dengan perancangan ku.Semuanya ku atur satu persatu. Dan alhamdullilah walaupun aku bekerja seorang diri, aku mendapat kerjasama yang baik dari orang-orang yang aku perlukan pertolongan.
Malam sebelum kursus berlangsung, aku bentangkan apa yang telah aku rancangkan pada suamiku. Terkejut abang sebab ku lakukan seorang diri dari A hingga Z. Bila 3 kepala bergabung, Aku, Abang dan Afiq.... Sememangnya menghasilkan sesuatu yang aku sendiri tak sangka... BOOM.
Alhamdullilah, kursus yang aku jalankan sangat berjaya bila aku minta salah seorang wakil peserta membuat ucapan penilaian... MEREKA MAHUKAN KURSUS FASA KE 2.....

Terima kasih Abang, terima kasih Afiq... Idea kalian tentang games memang BOOM!!!!!!!
24 Februari 2011 Khamis.
Kepada semua peserta kursus, Syida, Rabunah, Nor Aini.... Kak lia, Mr M, Tuan Pengetua..Hanif, Helmi, Gan , piza dan ina. . . Terima kasih atas kerjasama kalian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silalah beri ulasan anda